Wednesday 13 November 2013

GeRaM



                            nmpk x muke uh ? tu la perasaan aku skrg ni  ....

geram .. dalam erti kata lain .. marah .. perasaan marah ni dah lali dlm diri kite .. korang sume dah tahu cmne nk hilangkan mrh kan ? x pe lahh .. aku ulang lagi untuk diri aku jugak .. mule2 wuduk , kalau mrh gak duduk n kalu mrh lagi baring .. dulu aku terfikir nape kalu mrh berwuduk ? skrg , aku dah dpt jwpn (dr nenek aku . hee) "mrh tuh dr syaitan n syaitan uh dr api jadi kite hilangkan dgn air" ... okay , ada antara kite kalu mrh kdg2 tercarut .. gantikan ayt carut uh dgn ayt positif .. mcm bodoh jd pandai .. mak aku ckp 'nk knl diri sbnr org tuh , tgk time die mrh' haaa .. aku kalau mrh terok jd diri aku ni masih terok lagi .. bak kate prof Muhaya "percakapan melambangkan dalaman seseorg itu" Fuhhh , bnyk lagi kene perbaiki .. Org yg cepat mrh ni , muke cpt tue (kene diri sndiri ><) ade kajian mengatakan bile kite mrh ,muke kite en kerut en jjd cptlah die kedut .... hmm bnyk keburukan perasaan marah ni dr kebaikan .. jd hindarkan (tuan punya badan , ingat nie) ..

No comments:

Post a Comment