Monday 24 March 2014

Sekolah 2

hmm dah lame x update punyer pasl ..mcm2 dah berlaku .. aku dah x jd kp angkat 3 razi .. sebabnye... ermm adelah .. nk tingglkn kelas tuh ade rase kesian n ade rase bersyukur gile .. hmm . aku x tahu nk tulis ape lg senanye .. nk cite tp bnyk sgt , tak tahu nk mule dr mane . Ok lah pasl UP1 (ujian prestasi) laa.. tak tahu nape tahon ni aku pelik , kalau taon lps , aku x leh jwb soalan aku tension giler tp taon ni , aku tenang je .. dah lah sblom up1 aku sibok dgn KAMILZON 4 . seminggu x masuk kelas . mcm mane dgn pt3 nie ? (semangat!! haha) sblm kamil sebok dgn MAIBEST lak.. paling x dpt aku jangka , aku dmm sehari sblom nk lwn . mase hari perlwnn aku bnyk wat akak2 dr team nasyid risau . peserta sajak laki (apek) un bnyk kali tnye "kau okey tak?" .. kelakar la pulak . Aku lwn dmm tuh walaupon kat ats pntas uh aku rase mcm nk pengsan dah . berpeluh2 aku . sblom lwn sjk , aku mkn ubat n suhu aku mule tinggi .. bape bnyk rangkap aku lupa tp selambe je . Mane aku ingat , aku ckp je . Aku ingat aku x dpt nombor . Alhamdulillah , dpt no 2 .. nasyid pulak , alhamdulillah dpt kekalkan usaha alumni terdahulu :) hmm pasl KAMIL lak , tahon ni dpt naib johan .. alhamdulillah .. tercapai jugak impian aku .. Tahon dpn kalau bole nk naikkan lagi (semangat!!) Huhu .. Oklah .. lpsni aku dah x cite psl sekolah dah kot .. :)

No comments:

Post a Comment